PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Niçin SanalForum



egeli22
21-11-2010, 15:33
Hadin gari bakim akideşle neden sanalforuma baglı kalıp durunuz anlativen bi
( Not :Ege Şivesi:) )



hadi yorumlar bakalım

Sükut-u Hayal
21-11-2010, 17:19
cok zor yapamam nedenini söyliyeyim.
Sanalforuma 2 sene oldu katılalı ilk başlarda kendimi göstermeye calısırdım konu açarak tabiki. Okul araya girince bi süre buraya mola verdim ama onur abinin güvenini hic sarsmadım tekrarlarca görev aldım.geldim bugünlere burda bi aile kurdum forumdan ayrılan sevdiklerim gitti onlara üzüldüm. Yeniler geldi :) onlara alıştım onlara tekrar bi hoşgeldin diyorum orhan ve mustafa abiye. Burda herkezin bir emeği geçmiştir. Benim yaşım 15 olgun düsünceli bir insanımdır. İnanın burda yaşın bir önemi yok sadece sevginizi ve saygınızı gösterdiğinizde güvenini kazanıyorsunuz insanların ben böyle yaptım iyi günümde kötü günümde buraya girip dertlerimi açıldım. Uzun Lafın kısası Sanalforum ailesine girebilmek icin bi caba sarf etmeniz gerekmiyor kendinizi göstermeniz ben burdayım demeniz yeterlidir genç yaşta bu işlere atılmanın ayrı bi zevki var :)

Egeliboss
21-11-2010, 18:48
Hadin gari bakim akideşle neden sanalforuma baglı kalıp durunuz anlativen bi
( Not :Ege Şivesi:) )



hadi yorumlar bakalım






Anlativerem gari su Ege sivesine bayiliyorum tabiki digerlerinede,Trakya,Karadeniz ,Dogu hepsinin ayri bir güzelligi var.....

Selcukum kendi adima tekrar hosbuldum diyorum..Neden sanalforum? Burada Arkadasligi,Dostlugu,Saygiyi,D ürüstlügü,Hosgörüyü buldugum icin...
ilk Forumu Googelde tespit ettim üye oldum ilk isim Forumu arastirmakti ve Arastirdim tam olarak arastirmam bir kac günümü aldi...Özellikle Adminin ve Modlarin üyelerle kaynasmalari cok güzeldi..Sorulara veya sorunlara hemen cevaplar geliyordu...Sanal Dünyada binlerce Forum siteleri var önemli olan da Sitenin Aktüel olmasiydi....ilk mesajimi hala hatirliyorum,Tanisma bölümüne "Selamün Aleyküm" baslikli mesajimi yazmistim ilk beni karsilayan Sule idi...ve sonra diger arkadaslarim bu benim icin etkileyici idi....baska forumlarda mesaj yazarsiniz günler sonra belki biri cevaplar.......

Sanalforumu kendi Ailem gibi görüyorum...Yani Ailesiz olurmu olmaz....Bütün üyelerde Ailemin bir parcasi,bir üyenin Problemini kendi problemim gibi görür ve careler ararim caresi varsa hemen yardimci olmaya calisirim....Argo ve Küfürden hic hoslanmam insan Ailesinde küfürcü birisini istermi istemez..Bu yöndende Adminim bana hic bir sekilde bu Adami neden Banladin dememistir..Ban yaptigim üyelerin hepside benim tarafimdan bu yüzden Argodan veya Küfür etmesindendir...
Bu yüzlerden Sanalforumu cok seviyorum...

LagenBack
21-11-2010, 21:08
Uzun Yazıları sevmedıgım ıcın fazla uzun yazmam ama işin içine Sanal Forum ailesi dustun mu tamamdır

Bana Neden diye sorarsanız ilkinde ortamını sevdigim icin derim 2. olarak forumda uye olan arkadaşların kişiliginden oturu 3. olarak ta Alışkanlık Bağlılık ve Samimiyetlik derim bunların hepsi bu forumda var hepsini burda buldum dostluk arkadaşlık sohbet ortam hepsi var başka ne aramak ısteyımki Fazlasına zaten gerekte yok kendını bılen ınsanlarla zaman geçirmek beraberce sohbet etmek zaten yeterde artar Burda zaten çogunlukla olgun kısıler var olgun ınsanlarla sohbet etmek zevklıdır Her zaman forma girmek ister bi bakmışsınki alışkanlık halıne gelmıs ve zamanla dahada çok kişi tanıdıgın için SanalForum.biz ayrı bi yer sahıbı edınmıs kendinde

Bir zamanlar ara vermiştim oda benim hatamdan dolayı ama işte keşke vermeseydım diyorum gerek bıle yoktu burda bu kadar ınsanı tanımak ayrı bı gurur verici herkesin dostlugunu saygınlıgını burda dahada fazla anlaşılır ha burası sanal alem ama Sanal Alemin Kral Forumu ve Başkasını Tanımam Yapmacık sitelerle işimiz olmadıgı ıcın Her zaman en guzel yeri secmek gerekir Ben en guzel yerde oldugumu biliyorum ve bana bu yetıyor


Ha Birde Kendi Aileni Bir Nevi Yaratıyorsun Sanal alemde dostluk edınınce yavaş yavaş sohbet zaman geçirmek ayrı bir guzellık katıyor ve zamanla interneti Açtıgında İlk burası aklına geliyor e arkadaşlar bu kadar şey varken daha ne diyeyim ki dahada yazardım ama bu kadar yeter :)


Herkese Sevgiler :) LagenBack Hadin Gari Diğer Arkadaşlar Sıra Sizde :)