PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İdeal kocayı bulmak...



circirbocugu
18-09-2008, 15:18
İDEAL KOCAYI BEKLEYENİN SON FOTOSU!!
BU ŞARTLARDA OLMASINI BEKLİYORDU........

1-Boyu en ideal 1.75 olacak öyle yolda yürürken ne dev gibi durmalı ne de ufacık..

2-renkli gözlü olmalı. ama çok açık renk değil. bakışı daha önemli. çakmak çakmak bakarken yumuşayıp eritebilmeli

3-hafif bi top sakal yada kirli sakal olmalı. Tüysüz kesinlikle olmamalı. Temiz ve kısa traş tercih sebebidir.

4-Eller bakımlı temiz olmalı. Ne büyük nede tombul olmamalı. Kolları sert ve adeleli, koluna girince hatuna gücünü hissettirmeli

5-kesinlikle ama kesinlikle vücut çalışmış OLMAMALI! pek çok kız siz erkeklerin sandığının aksine şiş vücut sevmez. sakin mütevazi ama sert ve sarkmayan bir vücut gibisi yoktur.

6-popoya ve bacaklara dikkat. atletik olmasada hantal olmayacak.

7-sarışın kumral olabilir ama kesinlikle koyu esmer olmamalı. Dişler beyaz ve temiz olmalı, tercihen sigara içmeyecek.

8-Güzel kokacak. sık sık duş alacak. kendine özgü kaliteli bir parfümü olacak öyleki hatun kısmı nerde o kokuyu alsa erkeğini hatırlayacak.

9-çok etli yada çizgi gibi incecik dudaklı olmaz. alt biraz kalın üst dudak biraz ince .. kulağındaküpe olabilir. olmasada önemli olmaz

bunlar az çok dış görünüş huyuna suyuna gelince...

1-eğitimli. en az 4 yıllık adam gibi bir lisans eğitimi olmalı. Öyle uluslar arası ilişkiler olmasada su ürünleride olmamalı.

2-biz kızlar arabaya paraya bayılırız sanırsınız. alakası yok desem. adam gelecek vadetsin. eğitimli olsun, hırslı çalışkan olsun yeter. o hayatını kazanır zaten. kaliteli hatun kaliteli adam bulunca sabreder destek olur..

3-iyi modern görüşlü ailesi olsun. Bİ KAHVE İÇMEYE BİZE GELEBİLSİN. Annemle tanışssın. Kal gelmesin!

4-arkadaşlarımı sevsin. Benim geçmişimle çocukluk resimlerimle ilgilensin.

5-kendi arkadaşlarıyla tanıştırsın. Halı saha maçına götürsün.

6-çocukları sevsin.. Bu çok önemli. Şevkatli erkek çocuk yanında belli olur.

7-KARAKTERLİ OLSUN. KENDİNİ KULLANDIRMASIN. GİRDİĞİ ORTAMDA ADAM SAYILSIN.

8-sert olsun kuralları olsun. tamam göbeği açık vs falan giydirmesin ama herşeyin orta yolunu da bulabilsin. İkna edici olsun. Tatlı tatlı dediğini yaptırsın.

9-hatununu deli gibi sevsin. BAŞKASINDA GÖZÜ OLMASIN. sevdiğini ara sıra belli etsin

10-hatunun sağlığıyla ilgilensin.ayın belli günlerinde anlayışlı olun.

11-kıskanç olsun

12-adam olsun. kızdımı vursun masaya yumruğunu. ama hatalıysa da özür dilemeyi bilsin

13-kesinlikle çiçek göndermeyi ve hediye almayı unutmasın (yılda iki çiçek bi böcek sizi öldürmez dimi beyler?)

14-önemli günleri unutmasın.

15-saçımızı kestirip boyatınca dalga geçmesin iltifat etsin.

16-eski kız arkadaşlarıyla kesinlikle görüşmesin.

17-müzik konser kitap fuarı nedir bilsin yeri gelince evde mısır patlatıp maç dvd izleriz ama bazen de gece çıkıp hafif çakırkeyif olmayıda bilsin

18-asosyal olmasın

19-delikanlı olsun. sevmiyosa uzatmasın. eğlence peşindeyse hatunun canını yakmasın. günahını almasın..

BU ŞARTLARIN OLMASINI BEKLİYOR DU............DAHA ÇOK BEKLİYECEK........
http://img232.imageshack.us/img232/9492/image0011fr6.gif

Gaia
18-09-2008, 16:06
fotograf gorunmuyor ama,
hem sert olsun diyor hem tatli tatli dedigini yaptirsin diyor,"celiskiye bak"

bu kizin aradigi insan olmamali sanirim robot falan olabilir erkek bayan ne olursa kusurlariyla guzeldir
hatasiz kusursuz bir hayat cekilmez di bence

bu kiz deli ya niye aradigini bulamamis belli

circirbocugu
18-09-2008, 16:16
yazının püf noktası resimdi... üzüldüm bak açılmadığına :s neyse.. delirmedim daha be gelen mailin yalancısıyım :D

Cüneyt
18-09-2008, 21:21
Maılden Almışsın ondan olmamıs resmı pcye kayıt et daha sonra sıteye ekle derım ben eger yapamazsan ozelden bana don yardımcı olıyım...
Bence de bıraz absult bır ıstek tarzı yanı bu tarzda bı erkek düşünülemez :ok:alkis

circirbocugu
18-09-2008, 23:52
aaaaaaaaaaaaaaa olmuşşşş :D

circirbocugu
18-09-2008, 23:57
Resimli konu mu???Birdaha mı????...töwbeler töwbesi....:no

Cüneyt
19-09-2008, 00:02
Yaaa Ellerıne Saglık Bakalım :Pp

KuMaNDaN
19-09-2008, 10:45
eline sağlık ben gördüm rsmi koptum ewet daha çok bekler .. ama resme bakılırsa onun artık beklemeye tahammülü yok :d gidici görünüor..

heykir
19-09-2008, 11:25
hehe:D

venuss
19-09-2008, 11:27
peahhh ne bu

circirbocugu
19-09-2008, 11:55
Gidici deme benim hatuncuğuma baksana tırnaklar bile bakımlı hala.. :D bulacak bir gün adı gibi emin :D:D:D:D

LagenBack
19-09-2008, 11:59
Çok bekler bu :D

Cüneyt
19-09-2008, 18:13
Koltugu Degıstırıse Belkı Bulur :kop

yetmish7
26-09-2008, 17:29
valla gereğinden fazla istediğin kesin ama bir sorun var böyle bir erkek bulsan bile (bu kısmı sakın yanlış anlama)o seni istermi önce onu düşün:nee

irem
23-02-2009, 19:28
süperdi canım teşekkürler:)

SüKuT-u LeyL
24-02-2009, 21:50
süper resim teşekkürler:samp

circirbocugu
23-03-2009, 21:41
uzun zamandır bakmamıştım buna.. rica ederim cnm :ok komik olmş hakikaten :)