PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : kadın erkek eşit midir?



KuMaNDaN
29-01-2008, 14:08
sizce kadın we erkek eşit midir?

KuMaNDaN
29-01-2008, 14:10
böyle bi soru.. siz ne dersiniz..?

irem
11-02-2008, 17:32
değildr

HIRCIN_KIZ
11-02-2008, 17:56
tabıkıde kesınlıkle ve kesınlıkle esıt degıldır bence aslada esıt olmazzz :no:no

LaL
12-02-2008, 01:50
hayır tabiki eşit değiLdir:)bu eşitLiği savunmak çok saçma oLur sanırım..

Bir kere yaradıLışımız buna aykırı kadın ve erkek oLarak..yapısaL oLarak..

Her bir tarafından beLLi konuLarda diğerinden üstün oLduğu taraf vardır;)

efsun_hatun
11-03-2008, 12:06
kadın-erkek eşitliği diye bişey yok..!

hadee11
11-03-2008, 12:29
asla eşit değildir ve olamaz da zaten

SiLent
08-04-2008, 14:42
DeiLdir

muzoocan
17-05-2008, 22:17
eğer x=y ise y de eşittir x'e... ikisinin de nasıl kadın nasıl erkek olduğuna bağlıdır

Gaia
14-11-2008, 04:55
olamaz

Tolgamania
20-11-2008, 03:39
Dünyada birbiriyle aynı eşit olan bişi yokki kadın ve erker eşit olsun.Ama kadında erkekte aynı saygıyı ve sevgiyi hakeder BENCE...

Gaia
20-11-2008, 03:41
iste yorum budur bravo

Tolgamania
20-11-2008, 03:43
Teşekkür ederim.

yetmish7
16-12-2008, 21:08
kesinlikle eşittir ne kadının yerini erkek alabilir ne de erkeğin yerini kadın RAB doğayı böyle bi dengede yaratmıştır ne erkek nede kadın üstündür bence

29-07-2009, 12:23
KEsinLikLe kadınLar üstündür :D

Mic Jack
20-08-2009, 19:59
Kadın erkek eşit değil eştir. Aynı bir ayakkabının iki eşi gibi birbirlerinden farklıdırlar ama birbirlerini tamamlarlar. Sol ayakkabıyı sağa, sağ ayakkabıyı sola giyerseniz hem ayakkabıya hem de ayağa yazık etmiş olursunuz.(Mustafa İslamoğlu)

Kadın ile erkeğin eşit olduğu ve olmadığı noktalar vardır. İnsan olması açısından ve Allah'ın huzurundaki derecesi açısından düşünülecek olursa kadın erkek eşittir...:byee

Mutlak eşitlik iddiası pratikte mümkün değil zaten ...

esin
20-08-2009, 21:37
kadın yada erkek insanmıyız evet benim için gerisinin hükmü yok bir kadının şöyle üstün yanları var bir erkeğin böyle dinen eşitiz biyolojik olarak değil evet eşit olmayabiliriz ama sonuçta eşiz

burcu
20-08-2009, 23:00
eşit haklara sahip olsakta bence eşit değiliz.

Cüneyt
21-08-2009, 16:08
Olamaz Eşitlik Söz Konusu Imkansız Bizde Bu egomanya Oldugu SUrece Ellerımız Hep Kalkar.Sızlerınde Sozlerın Oldukca Hep Bızler Ustunlugumuzu Kanıtlamak Surecınde Oluruz...
Dunyanın Neresınde Olursanız Olun Hak Vardır Ama Hakkını Alan Yoktur:byee

Egeliboss
18-05-2010, 03:20
arkadaslar nicin bu kadar abartiniz ben anlamiyorumki kesin bir tavirla esit degildir demissiniz.Büyük yanlis Yaradilislari dolayisi ile esit degillerdir.Ama Kanunlar karsisinda Kadin erkek esittir..Üstünlük erkege verilen bir hak degildir..akillilik konusuna gelince bir Erkek olarak itiraf etmeliyim ki kadinlar erkeklerden daha akillidir....inanmiyorsaniz bakin türkiyedeki ÖSS,ÖYS,ÜSY sinavlarina...

iboksk23
01-03-2011, 20:37
Bence eşit değil.
Çünkü; erkekler [bazıları hepsi değil] kadınları katletmekle meraklı galiba...
her gün bir olay...
her gün bir cinayet...
ilk önce adam karısını öldürür[yada başka bir kadını], sonra da hapise girmemek için kendini öldürür...

Kadınlar [örnek veriyorum]
Mini Etek giyer Adam dayak atar...
Niye Dayak atıyorsun ki adam gibi söyle derdini...
Kendilerince haklılar;Ama bu iş dayakla falan hallolmaz kardeş :)
Madem Sevdiğin için evlendin;
Neden Dayak HA ???
Görücü usulü de olsa NO DAYAK!!!
ATALARIMIZ NE DEMİŞ:
İĞNEYİ KENDİNE, ÇUVALDIZI BAŞKASINA
BU SİZCE EŞİTLİK Mİ???

SiLent
23-03-2011, 15:03
Kadin üstündür :byee

Egeliboss
26-03-2011, 00:14
Kadin üstündür :byee
Hangi konuda..? Kadin = Erkek

sevdalinka
18-10-2012, 00:17
eşit değildir tabikide

Cüneyt
18-10-2012, 00:29
kadın erkek eşitliğine asla katılmıyorum