PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : PaRa HeR$eYi SaTıN AlIr Mı?



crazy angel
16-09-2007, 11:20
YoRuMlArInIzI BeKlİoRuM...

19-09-2007, 17:22
maneviyat yönünden hayır diycem ama kimseye Güvenemiyorum @rtık belki alabilir ama.
Maddiyat yönünden kesin æLıR.

isimsiz
21-09-2007, 09:57
valla para alamazsa altın elmas da var. maddi olarak yapılan her şeyi alır para elbetteki. ha kimse bana aşk meşk demesin çünkü o zamanındaymış samanlık seyran işi. artık iki çıplak bi hamama yakışır.

kısa ve özü evet alır.

kiesto_afri
20-04-2008, 00:10
insanlının durumuna bağlı alırda alamazda

SiLent
20-04-2008, 17:45
insanin ki$iLigine göre degi$ir..

gökten1melek
08-05-2008, 13:00
her şeyin para olduğu ülkemizde ben bunun tersini savunanlardanım
bir dostluk bir anne paranın gücü bunları satın almaya onların sevgisini yok etmeye asla yetmez
tabikinin paranın gücünün yettiği birçok şey vardır
para geçim kaynağımız sonuçta
ama paranın gücü malesef sevgi,aşk,dostluk ,kardeşlik gibi kutsal şeyleri almaya yetmez

DJHAYAL
16-07-2008, 11:04
her şeyin para olduğu ülkemizde ben bunun tersini savunanlardanım
bir dostluk bir anne paranın gücü bunları satın almaya onların sevgisini yok etmeye asla yetmez
tabikinin paranın gücünün yettiği birçok şey vardır
para geçim kaynağımız sonuçta
ama paranın gücü malesef sevgi,aşk,dostluk ,kardeşlik gibi kutsal şeyleri almaya yetmez

cok dogru seyler solemıssın bende aynen senın gıbı dusunuyorum ama ınankı sımdı boyle bıse kalmadı hayatta senın benım gıbı dusunen cok az kısı var para ıcın karısını kızını satanlar var artık dostlugu anne baba kavramını kımse dusunmuyor..

Allah Sonumuzu Hayır ETsin...

Gaia
25-09-2008, 23:38
hayir alamaz

LagenBack
27-09-2008, 21:34
maddi yonden butun herşeyi para alır

Ama dostluk felan dersen onuda bazen alıyo sanmaki satmaz dediğin arkadaşlar bile para için satıyo ulkemizde bu kalmamiş var diyeceksin vardır ama kurunun yanında yaşta gider diye bi ata sozu var onun için evet diyorum

sevdalinka
18-10-2012, 00:28
çoğu şeyi alır hatta çok param olursa birgün kanıtlıcam :abherşeyi satın alamasa da mutlu olacağım çoğu şey için ana sebep bence

Cüneyt
18-10-2012, 00:31
para sağlık dışında parasız sağlıkta olmuyor oda ayrı konu ama para her şeyi satın alır kızımdan ayrıl sana şukadar para diyen fabrikatör babalar varken gururlu türk erkekleri ben aşkımı paraya satmam desene onlar filmlerde olur :)
para her şeyi satın alır almaz diyende kendini avutur ancak